Wat doen wij?

HSC neemt de zorg voor de after-sales volledig voor u uit handen. Vanaf het moment dat u de reparatie aanneemt tot het moment dat u deze weer aan uw klant retourneert, heeft u er nauwelijks omkijken naar.

Uniek! HSC heeft als eerste service center een koppeling met JUPA. U kunt in uw JUPA kassasysteem eenvoudig een service opdracht aanmaken en de status van een reparatie controleren. 

HSC werkt nauw samen met alle (merk)leveranciers en heeft met hen goede afspraken gemaakt om een snelle en eenvoudige afhandeling te bewerkstelligen. Meerdere zendingen per week van en naar de leveranciers verkorten de doorlooptijd aanzienlijk. Het hele traject is zorgeloos en snel.

Het grootste voordeel voor u is dat u al uw horlogereparaties in één box naar HSC  kunt sturen. Wij nemen de verzending naar en van elke leverancier voor onze rekening. Wij gebruiken speciale verzendboxen welke herkenbaar zijn verzegeld. Zo maken wij gebruik van rode zegels op de zendingen naar u toe en leveren wij blauwe zegels in de boxen voor de retour zending. U verstuurt en ontvangt dus nog maar 1 keer per week 1 pakket. Dit pakket wordt bij u afgeleverd en opgehaald door Mikropakket.

HSC heeft de software om direct status van uw reparatie in te zien. Het programma is zeer gebruiksvriendelijk en voor u kosteloos te gebruiken. Wij hanteren geen pakketten met bijkomende maandelijkse abonnementskosten. Deze op de juwelier afgestemde software maakt het mogelijk om een reparatie met het grootste gemak via uw computer in ons systeem in te voeren. Uw computer dient alleen verbonden te zijn met het internet en u dient over een printer te beschikken. U heeft verder dus geen extra apparatuur nodig.


 

Wie zijn wij?    

Heeft u interesse in onze diensten? Neem dan gerust contact met ons op.

HSC Nederland repareert horloges en sieraden voor juweliers, webshops en warenhuizen!